שטיחי NEXT – הדור הבא של השטיחים

שטיחי NEXT

פטריוטיות אמיתית היא לדעת לקבל ולהעריך את החברה הסובבת אותנו ואת המקום שבו אנו נמצאים ולאהוב, באמת ובתמים, את המדינה בה אנו חיים, על פגמיה וכשליה, על הדברים הטובים בה ועל הדברים שהיינו רוצים לשנות בה. פטריוטיות היא, בנוסף לכך, גם הרצון לתרום ליצירה וליוזמה, לאמנות ולפיתוח ולכל מה שיכול לקדם אותנו כפרטים ואותנו כמכלול. שטיחים הם דוגמא מצוינת לסוג של יצירת אמנות שאפשר לשכללה על ידי שימוש ביכולות וביצירתיות של הכישרונות הישראליים הצעירים לעיצוב ואכן, מגוון רחב של שטיחים, הנקראים שטיחי NEXT, משמשים כביטוי המוחשי ביותר לשילוב הזה שבין המסורת העתיקה של אריגת השטיחים לבין הקדמה וההתפתחות העיצובית של ימינו אנו.

חברת איתמר שטיחים גאה להיות חוד החנית של עולם השטיחי היוקרה העדכני בישראל ולספק ללקוחות, ולאוהבי השטיחים היפהפיים והאיכותיים, את השטיחים המעוצבים בעיצוב ישראלי של בוגרות בית הספר לאופנה ולעיצוב "שנקר", שהביאו את עולמם הצעיר, היצירתי והאמנותי אל תוך אריגי השתי והערב של המסורת עתיקת היומין הזו, מסורת שנמשכת מאות, ואולי אלפי שנים, אל העולם העתיק.
שטיחים אלו, שטיחי NEXT, מיוצרים בעבודת יד, הטרנד העכשווי בעיצוב השטיחים המודרניים ובשיטות יצור חדשניות של צביעה, המאפשרת צביעה חלקית מדורגת של חוטים, מה שמעניק לכל שטיח ושטיח אופי משלו, מראה משלו וצבעוניות שקשה למצוא בכל סוג שטיח אחר ומקביל.

לראות את הילדים נהנים לשחק ולהשתובב בסלון, לא לדאוג כאשר ביום סגרירי הם חולצים נעליים ומאווררים את רגליהם היחפות, להתהלך על קרקע נעימה, רכה וחמימה בלי להצטמרר מקור המרצפות ובעיקר, ליהנות מאמנות וצבע שנמצאת, תרתי משמע, ממש מתחת לרגליים שלכם, כל אלו הם יתרונות משמעותיים ביותר כאשר מדובר על שטיחים בכלל, ועל שטיחים מסוג NEXT, בפרט. כחברה שאהבת הישראליות והישראלים היא נר לרגליה, אין שמחה מחברת שטיחי איתמר, על כל סניפיה, עובדיה ומנהליה, לראות את היכולות המקסימות והמהפנטות של דור המעצבים הבא של ישראל, דור שימשיך את המצוינות ואת ההובלה של עולם האופנה, העיצוב והריהוט של הדור הנוכחי, ולא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם.

בינתיים, ועד שתוכלו לקרוא על הסטודנטיות ועל הסטודנטים האלו במגזיני עיצוב בית, אופנה ואמנות עכשווית, אנו ממליצים לכם לבוא ולהתרשם, לגעת, לראות ובעיקר להבין עד כמה פריט שהוא כל כך ברור מאליו, כל כך מוכר וכל כך אהוב יכול לקבל חיים וחיות חדשים עם כל תקופת זמן ועם כל פיתוח טכנולוגי המאפשר הכנסת אלמנטים חדשים לתוכו, אלמנטים של צבע, של תפירה, של עיטור ושל חומרי גלם קלים יותר ונעימים יותר למגע ולתחושה. השטיחים העגולים מתאימים לכל מרחב, לכל חדר ולכל צורך ומשתלבים היטב גם במקומות בעלי פן עסקי וגם במקומות בעלי פן אישי ואינטימי יותר, הם יכולים לשמש כרהיט סלוני המקנה חמימות ואלגנטיות לחדר האורחים ויכולים גם להיות חלק מעיצוב חדר ילדים צבעוני ומעניין, הם יכולים להיות במרכז חדר הישיבות של פירמה גדולה וגם להיות פרוסים בחדר המנכ"ל ולהקרין מכובדות ויוקרה, בקיצור, שטיחי NEXT הם הדור הבא של השטיחים, למה שלא תשיגו אותם עכשיו??

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן