שטיחים מודרניים עגולים

רוב חנויות השטיחים מוכרות כיום שטיחים מודרניים עגולים המתאימים למרחבים שונים. היועצים בחנויות השטיחים שמחים תמיד לעזור לכל לקוח למצוא את השטיח המיוחד לו הוא זקוק ואף מייעצים בנוגע לאופן שבו יש לשמור על איכות השטיח וכיצד יש לבצע את הניקיון באופן יסודי ונכון. רכישה של שטיחים מודרניים עגולים מאפשרת לכל אדם ליהנות ממראה נעים בבית ואף במשרד.

שטיחים מודרניים עגולים – אז והיום

שטיחים אינם נחשבים לפריט ריהוט חדש כיוון שהם בעלי היסטוריה ארוכת שנים אך העיצובים המקוריים והראיה העיצובית החדשנית הם שהופכים אותם ליותר אטרקטיביים כיום בעיני אנשים רבים. בעבר, נהגו לארוג שטיחים מרובעים שחלקם כיסו את כל הרצפה או לפחות את רובה. כיום ניתן למצוא שטיחים מודרניים עגולים שיכולים להתאים לכל חלל בבית ויוצרים אווירה מודרנית וחדשנית.

 שטיח עגול – עיצוב חדשני

הנחת שטיח עגול בחדר מאפשרת לנו להתמקד באזור מסוים בחדר, כאשר ניתן לשלב כמה שטיחים עגולים בחדר גדול אחד. השטיח העגול מטשטש את תחושת ה"מרובעות" של החדרים והופך אותם ליותר אטרקטיביים ומעניינים. בין אם החלטתם לרכוש שטיחים מודרניים עגולים או אחרים, חשוב מאוד לפנות אל חנות בעל מוניטין גבוה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי רכשתם שטיח איכותי.

הצבת שטיחים מודרניים עגולים בבית

שטיחי יוקרה ניתן להתאים לחדרים שונים בבית. חדר האוכל למשל בו ממוקם שולחן הוא מיקום נהדר עבור שטיח עגול שיתחום את פינת האוכל וייתן לה מראה בולט ומיוחד. שטיחים מודרניים עגולים ניתן למצוא בסגנונות שונים ולכן קל מאוד להתאים אותם לעיצוב של כל חדרי הבית כמו למשל חדר השינה. אם החלטתם להציב כורסה נוחה בחדר השינה, שטיח עגול מתחתיה ייתן תחושה מרגיעה ונעימה לשוהים בחדר. חדר הילדים גם הוא מקום נהדר עבור שטיחים מודרניים עגולים, בעיקר כיוון שניתן להציבם במרכז החדר. שטיח עגול בחדר הילדים יאפשר להם לשבת על הרצפה וליהנות מזמן משחק בעיקר בימי החורף הקרים.

שטיחים מודרניים עגולים – ניקוי יסודי

על מנת שתוכלו ליהנות מהשטיחים שרכשתם למשך זמן רב, חשוב מאוד להקפיד על ניקיון יסודי ונכון לשטיחים. ניקיון השטיחים חייב להיות מותאם לסוג השטיח, טכניקת הצביעה שלו ועוד. על מנת להיות בטוחים כי השטיח עובר ניקוי מתאים, מאוד מומלץ לפנות למנקי שטיחים מקצועיים. אנשי המקצוע יודעים כיצד לבצע את הניקוי תוך שהם מקפידים להשתמש בחומרי ניקוי מתאימים,  וטכניקות הניקוי נכונות כמו סחיטה, ייבוש, השריית השטיחים ועוד.

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן