שטיחים בשטח: איך לשלב שטיחים באזורי החוץ שלכם?

שטיחים בשטחי חוץ

שטיחים בשטחי חוץ

 

עיצוב החללים החשובים בחיינו הם המפתח ללהרגיש בהם טוב יותר.
אין מקום זניח, אין פרט שלא שווה לחשוב עליו – בין אם מדובר בעיצוב המרפסות בבניין משרדים מפואר או תשומת לב הכרחית לחללי החוץ בעת עיצוב בית מלון, ובין אם מדובר פשוט במרפסת הביתית שלכם, או בפינת הישיבה לצד המדשאה שבחצר.

בדיוק מסיבה זו, הטרנד המתגבר של עיצוב מוקפד דייקני גם לחללי החוץ לא הולך לשום מקום. יותר ויותר אנשים בוחרים לעשות הום-סטיילינג גם לחצרות שלהם – ותאמינו או לא, שטיחים הם לגמרי חלק מהעניין!

הנטייה הטבעית של שטיחים היא להעניק חמימות, דיוק וניתוב של הסגנון העיצובי ותחושה של חלל ייחודי, שנתנו לו תשומת לב יתרה. איך משלבים את כל הקסם ששטיחים מביאים לתוך עיצוב החצרות שלנו? ובכן – הגעתם למקום הנכון!

דייקו את הבחירות העיצוביות שלכם.


לפני שבוחרים את הפריטים למשימה – חשוב להבין מה הטעם שלכם, ומה הכיוון העיצובי שתרצו לפעול לפיו כשאתם ניגשים לעיצוב החצר. האם אתם רוצים עיצוב בקווים נקיים, לבן ומינימליסטי? האם אתם מתכננים ללכת דווקא על סגנון הבוהו והכפרי, ולשלב אלמנטים של עץ, בדים חמים וכמה עציצים וקרמיקות צבעוניות? כל אלו ישפיעו על בחירת השטיח הנכון למשימה, וכמובן גם על בחירת כל שאר הפריטים.

 

התחשבו גם בגורמים הפרקטיים.


כאשר בוחרים שטיח לאזורי החוץ, חשוב לבחור שטיח מחומרים נכונים. על פי רוב, נעדיף לבחור שטיחים מחומרים חזקים ועמידים, שדורש ניקוי פחות תדיר. בנוסף, נצטרך להתחשב במקום הפנוי שיש לנו – אם מדובר במרפסת, כדאי לבחור בשטיח עגול וקטן, שלא יגנוב את כל ההצגה. עבור חצר רחבה עם אזור תמרון גדול יותר – אפשר ללכת על שטיח גדול כפריט מרכזי בתהליך העיצוב.

 

אל תפחדו להיות אמיצים!


עיצוב הוא המקום שבו צריך להתפרע, ולהביע את עצמנו בצורה מקסימלית. ככל שהחלל יהיה יותר נאמן לטעמכם, כך תרצו לבלות בו זמן רב יותר, ותהנו יותר מזמן איכות זה. אל תפחדו לבחור בחירות אמיצות, ולשלב שטיח ייחודי שהרגשתם חיבור אליו. מצאו את הדרך לשלב את כל הפריטים והרהיטים בחצר על מנת שיתכתבו אחד עם השני באופן הטבעי ביותר, ומצאו גם היכן לשבור את העיצוב ולתת אמירה ייחודית שהיא ממש שלכם. שטיח, בסופו של דבר, הוא יצירת אומנות. אל תשכחו זאת – ובחרו את האחד שלכם בהתאם.

 

התייעצו עם גורמים מקצועיים שיכולים לכוון אתכם נכון.


אם אתם בכל זאת חוששים, ולא בטוחים בבחירות שלכם – תמיד תוכלו להתייעץ עם גורם מקצועי להתאמת הפריטים. יש לא מעט מעצבי פנים ישראלים מדהימים, שיכולים להיות לכם עזר למשימה – ולהפוך את החלום שלכם למציאות.

מעוניינים לבחור את השטיח האידיאלי לעיצוב החללים האהובים שלכם?
צוות שטיחי איתמר עומד לשירותכם – נשמח לעזור.
אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו!

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן