שבחים מקיר לקיר

מהם שבחים מקיר לקיר?

להיות יצרן ומשווק שטיחים זה להיות גם מעצב פנים, גם אדריכל, גם פסיכולוג ומטפל מנטאלי וגם סוג של רופא משפחה, ולמה הכוונה? לשטיחביתי או לשטיח משרדי, קטן או גדול, רצפתי או שטיח מקיר לקיר, יש מגוון רב של תכונות חיוביות המסייעות ליצירת תחושה, אווירה, חזות והלך רוח בכל מקום בו הוא ממוקם ולכן ישנה חשיבות רבה למיקום שטיחים, להתאמת השטיח הנכון לחלל ולמרחב הנכונים ולתחזוקה השוטפת של השטיח לשם שמירה על תכונות אלו, על פונקציונאליות ועל האווירה הנוצרת כתוצאה מהימצאות בסביבת השטיח.

סלון עם שטיח מהמם

לשטיח, מעל לכל פריט נוי, אביזר או ריהוט מקביל, יש נוכחות אנרגטית גבוהה ורק תחשבו על כניסה לחדר שבו קיים שטיח עצום ממדים אל מול חדר עירום או על כניסה לחדר ילדים שבו כמה שטיחונים צבעוניים ורקומי דמויות, צורות וכדומה אל מול כניסה לחדר ילדים שמרצפותיו גלויות וקרות או על פסיעה ללובי מלון עטוי שטיח מקיר לקיר ותבינו עד כמה לאביזר הנוי הזה ישנה משמעות חושית ותחושתית עבורנו.אמנות יצירת השטיחים היא אמנות עתיקת יומין ורבת שנים, ומקורותיה נמצאים בעת העתיקה, כך שיצרני שטיחים היום הם ממשיכי מסורת עתיקה ורבגונית וניתן לראות זאת בשילובי האריגה והרקמה הקלאסיים עם המודרניים, בעבודת היד המשולבת עם האריגה התעשייתית והטכנולוגית, בתפירה הגסה הנעשית ביד אל מול התפירה הדקה, העדינה והמדויקת שנעשית באמצעות מכשירים מודרניים ומשוכללים הקיימים היום במתפרות הגדולות דוגמת חנות המפעל שלנו, שטיחי איתמר.

שטיח אדום ארוך

אנו גאים בהיותנו החברה המובילה בישראל לעיצוב שטיחים מודרניים ומבינים כי הצרכים, הרצונות והדגשים של הלקוחות שלנו, ושל אוהבי השטיחים העגולים בכלל, השתנו וממשיכים להשתנות כל הזמן ואנו חייבים להמשיך ולחדש, להמשיך וליצור אמנות שתגרום גאווה לתחום המפואר והוותיק הזה ותרומם את כל אלו שבמשך אלפי שנים טוו טלאי אל טלאי, חיברו אריג לאריג ותפרו שתי וערב בחוט ומחט, בנול, במכונת תפירה ובהמון אהבה על מנת ליצור מיליוני שטיחים מיוחדים, שכל אחד שונה מהאחר, שאין אחד הדומה לרעהו ושבכל אחד מהם יש נגיעה אישית, נגיעה ייחודית וגם אנחנו, בשטיחי איתמר, גאים ליצור שטיחים ייחודיים, שטיחים באיכות מושלמת, שטיחים שמפארים כל מרחב, כל חלל וכל מקום שבו הם מונחים.

הכנת שטיח

אנחנו לא רק מייצרים שטיחים, אנחנו חיים אותם. אנו מייעצים ללקוחות, למתעניינים ולכל מי שמעוניין לדעת אילו שטיחים מתאימים לאילו משטחים, איך מתאימים שטיח לחדר, ללובי, למשרד, אנו מעניקים את האופציה לשאול מאיתנו שטיחים על מנת לבחון את התאמתם לצרכים וליעדים שלכם ומעניקים שירות גם בתחום שימור, תחזוקה וניקוי שטיחים, שהוא תחום שרבים חושבים שהם מבינים בו ויודעים אותו, אך מעטים מודעים לניואנסים הקטנים, לפרטים החיוניים ולדגשים הרלוונטיים לכל שטיח ולכל סוג אריג ובד.

דוגמה לשטיח בסלון

שטיח הוא פריט נוי ופריט פונקציונאלי, שטיח הוא צורך אסתטי וחזותי כמו גם צורך פיזי וממשי, שטיח מדגיש יוקרה, אלגנטיות ומכובדות ומצד שני מדגיש חום, נעימות ורכות. הרבה פנים יש לשטיחים וכל אחד מוצא בהם את הדגשים החשובים לו, ואנחנו פועלים, עובדים וקיימים על מנת לספק את כל מגוון האפשרויות ולאפשר לכל אחד, ולכל אחת, למצוא את השטיח האחד שלהם, זה שיבטא אותם ואת אופיים בצורה האופטימאלית והאידיאלית ביותר. עשינו זאת כבר מעל ל-40 שנה ונמשיך לעשות זאת גם בעשרות השנים הבאות.

קרדיט על התמונה השניה ל-SteveMcN , והשלישית ל-the_exploratorium

 

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן