חדר המשפחה – איך לעצב את הלב של הבית?

עיצוב חדר המשפחה

עיצוב חדר משפחה

בדיוק כשהגענו לחורף המיוחל (ואצל חלקנו, המיוחל פחות) שגורם לכולנו לרצות להתכרבל אקסטרה בבוקר, ולהעריך כל שניה של חיבוק חם, כוס תה משותפת ורגעי שקט קדושים – זה הזמן לחשוב על עיצוב הבית. באופן יותר ספציפי? זה הזמן לדייק את חדר המשפחה שלכם.

חדר המשפחה הוא חלל משותף שמזמין את כל תושבי הבית להתאחד לשהייה מקודשת של זמן איכות, זמן משחק ואהבה גדולה. הוא יכול להיות הסלון בבתים מסוימים, ויש כאלו שמקדישים לו חלל נפרד בבית. חשוב לדעת מראש כי אין בחירה אחת שנחשבת לטובה או נכונה יותר. עם זאת – זה מאד חשוב להקדיש זמן למציאת הפינה המושלמת הזו בבית!

אז איך מעצבים את חדר המשפחה הנכון? על מה חשוב להקפיד, ומה הסגנון העיצובי שכדאי לבחור בו? כל התשובות (והשטיחים הנכונים למשימה) כבר כאן.


לשים דגש על חמימות ורוך

חדר המשפחה הוא חדר של קרבה וחום, והוא אמור לשדר זאת. באידיאל – הוא אמור להיות החדר המזמין ביותר בבית. שילוב מדויק בין חדר שינה מנחם ואוורירי, לבין מטבח מוקפד ופרקטי. מקום שיש בו מקום לכל אחד.
נסו לשלב צבעים חמים ונעימים לעין שיכולים לגרום לכל אחד להרגיש מוזמן – לבן, חום, אפורים למיניהם. התרכזו בטקסטורות רכות ובמרקמים נעימים ומחבקים. אנו ממליצים ללכת על שטיח שמשקף את אלו, שיסגור לכם את הפינה. שילוב של פופים, ספות בד וציורים עדינים על הקיר יכולים לעזור בהשלמת המשימה!


חמימות ורוך. בתמונה: שטיח איב.

השטיח חייב להתכתב עם שאר העיצוב של הבית

עם כמה שנרצה לתת לחדר המשפחה את המקום הראוי לו עיצובית – הוא עדיין חייב להתכתב ברמה מסוימת עם שאר הסגנון העיצובי של הבית.
נסו לשלב אלמנטים שמתכתבים נכון עם העיצוב הכולל – אם ביתכם צבעוני ורועש, הכניסו נגיעות נעימות של צבע לחלל החדר.
זה יכול להיות ברהיטים, בווילונות, באומנות שתלויה על הקיר וכן – גם בשטיח!
קצת צבע מכניס אווירה וכיף – ואין ערכים טובים מאלו לחדר משפחה מצטיין.


כיף ואווירה. בתמונה: שטיח סוהו.

 

השתמשו ברהיטים שקל לנקות!

חדר המשפחה, כשמו כן הוא, יכיל את המשפחה – והרבה. אם יש לכם בבית ילדים קטנים,
או אם אתם סתם מהאנשים ששופכים קפה על הרצפה לעיתים תכופות מדי – שווה שתתנו על כך את הדעת לפני שאתם ניגשים למלאכת עיצוב החדר.
השתמשו ברהיטים שאתם יכולים לנקות בקלות. אם אתם מעוניינים להכניס תמונות וחפצי נוי לאווירה וסגנון – שווה שתמקמו אותם אסטרטגית,
במקומות שאליהם ילדים יתקשו להגיע. מומלץ גם לבחור שטיח לחדר המשפחה שניתן לנקות בקלות יתרה, בעל סיבים קצרים יחסית.




שטיח אסטרטגי. בתמונה: שטיח ג׳זאל.

אנחנו בטוחים שתעצבו את חדר המשפחה היפה ביותר בעולם!
אה ו… אל תשכחו לשלוח לנו תמונות (-:

 

 

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן