עיצוב חדר הילדים: מא׳ ועד שטיח

עיצוב חדר ילדים

עיצוב חדר ילדים

אם יש פרויקט עיצוב פנים שיכול להעלות חיוך על פני כל אדם ואדם בכדור הארץ – זה ככל הנראה עיצוב חדר הילדים. יש משהו במשימת העיצוב העדין והמושלם עבור ילד או ילדה אהובים ביותר – שפשוט מזכירים לנו מה חשוב באמת, ומשמחים אותנו נורא.
בדיוק בזמן לחזרה ללימודים, כולנו בשטיחי איתמר שמחים לשתף איתכם כמה רעיונות לרענון ועיצוב חדר הילדים – כדי שלקטנטנים שלכם יהיו חללים מדויקים ונעימים שיהפכו את השנה ממעולה לפשוט מושלמת.
שנתחיל?

חדר חמים ומכרבל


לעיצוב חדר ילדים שקט ונעים שמקנה לעולל הקטן ביטחון ופינה עצמאית ושלווה – צריך לשלב בעיצוב הפנים אלמנטים שעושים טוב על הלב. כאן העיצוב לגמרי יכול להיות חופשי ופחות מוקפד – והעיקר שוכן בצבעים שנעימים לילד, רהיטים חמימים וילדיים, בובות, פופים וצעצועים שמקנים פינות ישיבה ומשחק וכמובן שילוב של המון בדים מכרבלים ונעימים. שטיחי שאגי ישלימו את העבודה מעולה, ואם תתנו לקטנטנים שלכם לבחור איזה צבע ססגוני מהאופציות – אנחנו מבטיחים שהם יזכירו לכם את זה גם כשיגדלו להיות בני 30 – ולטובה.

שטיח עינב לחדר ילדים
שטיח עינב. מתוך אתר שטיחי איתמר.

 


חדר כפרי ומנחם


עיצוב הבוהו הוא מזמן לא רק נחלתם של הגדולים – וניתן לראות יותר ויותר חדרי ילדים שמעוצבים על טהרת הרוח הכפרית, העץ והחום הנעים. על מנת לעצב חדר בסגנון כפרי ובוהו, שווה לשלב אלמנטים מהז׳אנר שכוללים רהיטי עץ בהיר, חפצי נוי טבעיים ככל הניתן בגווני חום ובז׳, ציורי קיר נעימים ונקיים ושווה גם כמה שמיכות ופאמפסים לתחושה ביתית במיוחד. וכמובן, לא לשכוח את הדובדבן שעל הקצפת – שטיח ארוג וטבעי מחבל יעניק לחדר סיומת מוקפדת ונעימה, וידייק את כל עיצוב החלל עבורכם וגם עבור הילד החמוד שיהנה לשחק עליו.

שטיח שנדר
שטיח שנדר. מתוך אתר שטיחי איתמר.

 

חדר מודרני ונקי


העיצוב הנקי והמינימליסטי לא פוסח כמעט על אף בית בישראל. יתרונות העיצוב הם התחושה הנעימה שהוא משרה, של רוגע, חופש ושקט. גם בחדר הילדים – אתם לגמרי יכולים לאמץ את הטרנד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלב רהיטים לבנים או שחורים, להמעיט בפיצ׳יפקס ולדייק עם אלמנטים מיוחדים שקרובים לליבו של הקטנטן שלכם. שלבו שטיח מינימליסטי ונקי לדיוק של החלל ולהענקת חמימות מתונה שתעשה להם חשק לשעת סיפור על השטיח עם שמיכה, הנאה מובטחת!

שטיח נאפולי
שטיח נאפולי. מתוך אתר שטיחי איתמר. צלם: אלעד גונן. מעצבת: תמר רנד.

בכל סגנון שלא תבחרו – צוות שטיחי איתמר תמיד כאן על מנת לעזור לכם לעצב את החלל המושלם ולבחור את השטיח האידיאלי עבורכם להשלמת המשימה! צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים. בהצלחה!

 

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן