ניקוי ותחזוקת שטיחים

ניקוי ותחזוקת שטיחים, למה זה חשוב?



שטיחים מודרנים הם פריט האבזור והקישוט הנפוץ ביותר בבית. ישנם בתים אשר מאבזרים את הסלון באמצעות שטיח, וישנם בתים המגדילים ומקשטים את כלל הבית בשטיחים מקיר לקיר. כל בעלי השטיחים מבינים את החשיבות של ניקוי ותחזוקת שטיחים.

ניקוי ותחזוקת שטיחים בצורה נכונה, שומרת על סיבי השטיח מפני התכלות ומייצרת מראה נקי, עשיר ויוקרתי לשטיח לאורך זמן. במשך הזמן השטיחים בבית צוברים אבק, טביעות נעליים, פירורים של אוכל, מעיכה תחת רהיטים כבדים ועוד. על כן חשוב מאוד להעניק לשטיחים ניקוי אחת לשבוע, וניקוי יסודי על ידי חברה מיומנת אחת לכמה חודשים. ניקוי ותחזוקת שטיחים באופן עצמאי הוא חשוב, ועוזר לשמר את מראה השטיח אסטתי, אולם ניקוי השטיח על ידי חברה מיומנת ומקצועית עוזר גם בסילוק אבק ופירורים עקשנים, שאינם מתנקים באופן מלא על ידי ניקוי עצמי, ועוזר במיגור מזיקים וחרקים העלולים להצטבר בשטיח, כמו קרדית אבק הבית המפורסמת, הגורמת לאלרגיות קשות בבני אדם.

כיצד לנקות ולתחזק שטיחים?



ראשית, ניקוי ותחזוקת שטיחים עגולים מצריכים קודם כל את בני הבית להתנהל בהתאם עם השטיח. הקפידו לא לדרוך עליו עם נעליים מלוכלכות, לא להשאיר פירורים של אוכל שנפלו, והקפידו לנקות אותו בחומר ניקוי מיוחד ומותאם לשטיחים אחת לכמה זמן. שנית, על מנת לשמר ניקוי ותחזוקת שטיחים, הקפידו להזמין חברה מקצועית לטיפול בשטיח. חברה מקצועית נושאת עימה את כל הכלים וחומרי הניקוי על מנת להפוך את השטיח למבריק. חברת הניקיון תפתח את תהליך הניקוי בשאיבה באמצעות שואב אבק מאסיבי ועוצמתי, תמשיך בניקוי וקירצוף השטיח בחומרים מיוחדים, ולהסוף תייבש ותפזר נוזלים המפיצים ריח טוב ונקי.

ניקוי ותחזוקת שטיחים לסלון יעשו בצורה נכונה ויסודית רק כאשר ישנו שילוב של שני הגורמים, ניקוי ושימור עצמאי, וניקוי על ידי חברה מקצועית וטובה.

ניקוי ותחזוקת שטיחים מצריכים קודם כל את בני הבית להתנהל בהתאם עם השטיח. הקפידו לא לדרוך עליו עם נעליים מלוכלכות, לא להשאיר פירורים של אוכל שנפל. חובה לשאוב את השטיח לפחות פעם בשבוע עם שואב אבק חזק. בשום אופן אין לנקות עם שואב אבק או כל אמצעי אחר המפעיל מברשות כלשהן על פני השטיח. פעילות של מברשת עלולה להרוס את השטיח. הקפידו לנקות את הכתמים מהשטיח ולחדש את צורתו באמצעות קצף שטיחים לפי הוראות היצרן.

 אנו ממליצים על חברת ארגמן לניקוי שטיחים בטלפון 1800-500-666

במידת הצורך ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-5793616

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן