יתרונות השטיח המשרדי

יתרונות השטיח

כבעל עסק בוודאי חשוב לך שהלקוחות ירגישו בנוח, כמו שאומרים, שירגישו בבית. למה לקוח שמרגיש בבית הוא לקוח טוב ומועדף? הרי אין כמו בבית. בבית אדם חש הכי בטוח בעולם, הכי נינוח, הכי רגוע. הוא מוקף בסביבה שמוכרת לו, אוהבת אותו ומעריכה אותו, סביבה שקיימת בשבילו ועבורו בכל רגע נתון ובכל זמן נדרש. חום ואהבה, אמפתיה והקשבה, אלו כל מילות המפתח שצריך בעל עסק על מנת להפוך את עצמו למותג ולבעל שם בתחומו, בנוסף, כמובן, לסיפוק מוצר מעולה ואיכותי או למתן שירות נדרש והכרחי ללקוחותיו.
שלט העסק פתוח
בכדי להפוך את העסק, המשרד, המפעל או החנות לנעימה יותר, לביתית יותר ולמזמינה יותר מבחינה מנטאלית, פסיכולוגית ופיזית, אפשר לשלב מספר אלמנטים מתחום עיצוב הפנים והריהוט שמסמלים, יותר מכל, בית וחום. אחד מהאלמנטים הפופולאריים והאטרקטיביים ביותר לשם כך הוא השטיח המשרדי.
שטיח עגול, בעצם הגדרתו ואופיו, נועד לחמם ולעדן את הרצפות הקרות והקשות ולהנעים את הצעידה, הישיבה או השכיבה עליהן. יודע כל מי שגר בבית עם שטיחים או עם שטיחונים בחדרים השונים עד כמה שונה, לחיוב כמובן, התחושה שנוצרת כבר במבט הראשון וברגע הכניסה לבית או לחדר המרופדים בשטיחים יפהפיים, מכובדים או צבעוניים, לא כל שכן כאשר מדובר במתחם עסקי הנועד לעריכת פגישות, ישיבות, עסקאות מכירה ומשאים ומתנים עם לקוחות או קולגות, אז לשטיח המשרדי יש גם אפקט פסיכולוגי ומנטאלי משמעותי של יראת כבוד למקום, לעסק ולעובדים בו כמו גם תחושת חמימות וביטחון שמדובר על מקום רציני, ראוי ומקצועי.

מסדרון במשרדים
גם העובדים, המתהלכים במשרד במשך שעות ארוכות, מנהלים בו שגרת עבודה יומיומית וקשה וחווים לחצים וקשיים לא פשוטים, סופגים, כאשר הם נמצאים בסביבת השטיח המשרדי, את אווירת הרוגע, השלווה והנינוחות ומבחינה מנטאלית ונפשית, מדובר על "כדור הרגעה" אפקטיבי, בריא ומאזן יותר מכל תרופה כימית או תעשייתית.
ומה לגבי אפקט של קור או חום? ובכן, ידוע כי שטיחים הם מבודדי אקלים מצוינים כך שגם אם בחוץ משתוללת סופת רוחות וגשם זלעפות ניתך על העוברים והשבים, בתוך המשרד שלך תהיה אווירה חמה ומפנקת וגם אם בחוץ לוהטת השמש והטמפרטורות מרקיעות שחקים, במשרד עטוף השטיחים יהיה קריר, נעים ואוורירי, עד שהלקוחות יעדיפו להישאר, לרכוש ולהסתובב במקום לצאת החוצה אל החום או אל הקור הקשים והמתישים.

שטיח למשרד מדגם שינל
ישנם סוגים רבים ומגוונים של שטיחים משרדיים, חלקם מתאימים למתחמים גדולים ולמרחבים ציבוריים עליהם פוסעים עשרות ומאות בני אדם, חלקם אינטימיים יותר ומתאימים לחדרי ישיבות ולמשרדי מנהלים בכירים וחלקם יכולים לפאר גם מבנים כאלו וגם צרכים אחרים, ומומלץ להיוועץ עם מומחי התקנת השטיחים של איתמר שטיחים לפני הרכישה ולבדוק, בעיניים ובאופן ויזואלי, כיצד נראה המשרד שלך לאחר שהותקן בו השטיח הכי מתאים, הכי נכון והכי אטרקטיבי עבורו ובעיקר עבור צרכי העסק והמשרד שלך.
שטיחים משרדיים הם בעלי יתרונות רבים, כפי שכבר תיארנו במאמר זה, וחבל להפסיד פוטנציאל להשבחת העסק עם ספקות ולבטים. רכישת שטיח למשרד היא רכישה עסקית, עיצובית, חיונית ובעלת השפעה חיובית חזקה על כל הסובבים את העסק, מהעובד הפשוט ועד ללקוח הקצה.

שטיח למשרד מדגם טליה
שטיח למשרד מדגם טובל

קרדיט על 2 התמונות הראשונות: Chip Griffin and iLEZ.

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן