יבוא שטיחים מודרניים

שטיחים מודרניים מיובאים לארץ מכל אירופה ואסיה, כאשר כל שטיח נבחר בקפידה. שטיחים מודרניים לרוב עשויים מסיבים סינטטיים וכך קל יותר לנקות אותם. הסיבים המיוחדים הופכים את השטיחים לעמידים בפני עש ואף דוחים אבק. כל מי שמעוניין לרכוש שטיח מודרני יכול לעשות זאת במגוון חנויות השטיחים המציעות שטיחים בסגנונות ועיצובים שונים.

 

עיצוב הבית עם שטיחים מודרניים

 

רכישת שטיחים עגולים מאז ומתמיד הייתה אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר ולשדרג את עיצוב הבית ולהפוך אותו ליותר חמים עבור דיירי הבית והאורחים. במשך השנים, עם ההתקדמות בתחומים רבים, חלה גם התקדמות בעולם השטיחים ואנשים רבים בוחרים כיום לרכוש שטיחים מודרניים לבית ואף למשרד. המגוון הרב של שטיחים מודרניים מאפשר לשלב אותם עם כל עיצוב ביתי, כך שהם משלימים את המראה העיצובי של הבית.

 

שטיחים מודרניים – סוגים שונים

 

שטיחים מודרניים ניתן למצוא במגוון סגנונות שכן במשך השנים העיצוב שלהם התפתח והשתדרג. בעלי חנויות שטיחים עושים יבוא שטיחים מודרניים מסוגים שונים על מנת שכל לקוח יוכל למצוא את השטיח לו הוא זקוק. שטיחים לסלון מודרניים נבדלים משטיחים אחרים מהאופן בו הם מיוצרים, החומרים בהם משתמשים, הסגנון המיוחד של אריגת הבד וכמובן המקום בו מתכננים להניח אותם – סלון, חדר שינה, חדר אמבטיה ועוד.

 

שטיחים מודרניים –  עבודות יד

 

אחד המאפיינים הבולטים של שטיחים מודרניים הוא שרבים מהם נוצרים בעבודת יד. שטיחים מודרניים לרוב עשויים תוך שימוש בבד פשטן או צמר, מה שהופך אותם את האיכות שלהם לגבוהה במיוחד. אם החלטתם לרכוש שטיח מודרני, מצפים לכם שנים של הנאה מהשטיח. השטיחים המודרניים הם לרוב יקרים יותר ביחס לשטיחים אחרים, אך תוספת התשלום בהחלט מהווה השקעה נבונה שכן ניתן לנקות אותו בקלות מבלי לדאוג לבלאי או לנזק של השטיח. החומרים האיכותיים ועבודת היד הם שיוצרים שטיח עמיד ואיכותי יותר.

 

שטיחים מודרניים – איך לשמור על השטיח?

 

בעת השימוש בשטיחים מודרניים, חשוב מאוד למנוע חשיפה ישירה לקרני השמש על מנת למנוע דהייה של הצבע. כאשר שוטפים את הבית יש להקפיד שהמים לא יגיעו אל השטיח ורק לאחר שמוודאים כי הרצפה יבשה לחלוטין, ניתן להניח את שטיח בחזרה וזאת על מנת להימנע מהופעה של ריח לא נעים ואף ריקבון בשטיח. במידה ומעוניינים לאחסן את השטיח לאחר תקופת החורף, יש לפזר כדורי נפטלין על פני השטיח ולאחר מכן לגלגל את השטיח ולא לקפלו ולעטוף אותו בסדין.

 

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן