טרנד שטיחי שאגי

מהו טרנד שטיחי שאגי?

דור הולך ודור בא, תרבויות משתנות וסדרי עולם מתהפכים מן הקצה אל הקצה. מהפכות הדפוס, הטכנולוגיה, התעשייה והתקשורת הן כבר מזמן עובדה קיימת וידועה ונדמה שהמסורתי והקבוע הוא דבר שחלף ועבר מן העולם, עד שהדבר מגיע אל תוככי הבית ואל העיצוב הפנימי של החלל הכי אישי וחשוב של כל אחד ואחת מאיתנו.

הרי למה אדם מן היישוב שואף ומצפה במשך כל ימי חייו? לקורת גג שתהיה שלו, לפיסת נדל"ן שתספק לו, ולמשפחתו, הגנה, ביטחון, בטיחות ויציבות לאורך כל שעות היממה ולמקום שלו הוא יוכל לקרוא בפשטות- בית. כאשר מבקשים להעלות אסוציאציות למושג בית, כמעט תמיד המילה הראשונה שעולה היא חום, ומיד אחריה מגיעות המחשבות על אהבה, רכות, נעימות, ביטחון ומשפחה, בקיצור, כל מה שאדם היה זקוק לו משחר ימי הבריאה ועד היום.

כאשר השאלה היא איזה פריט הכי מזוהה עם המילה בית, הרי שהתשובה הנפוצה והבסיסית ביותר תהיה דלת ומיד אחריה, כך יש להניח, תהיה המילה שטיחים לסלון. הדלת היא ההגנה האבסולוטית, היא המבדילה בין תלאות החוץ והלחץ היומיומי לבין השלווה, הרוגע והשקט הנפשי בתוככי הבית והיא זו שבעזרתה אפשר לחצוץ בין מה שקורה בחוץ למה שמתרחש בפנים. למה שטיחים? כי הם, במיוחד שטיחי שאגי רכים, נעימים ומפנקים, מביאים לתחושות של נעימות, רוך וחום, תחושות שהכי מזוהות עם המילה בית.

לא לחינם טרנד שטיחי שאגי הוא אופנה שאינה בת חלוף והיא אל, ועל, זמנית. השטיחים הללו משלבים גם אלמנטים מסורתיים וקלאסיים וגם מודרנה ויוקרה, ובכך הם מסבים לכל בית, מרחב, מתחם או דירה בדיוק את האווירה הדרושה להם, את האווירה של הבית הכי נכון ומתאים.

גם על פי אנשי חברת שטיחי איתמר, מהוותיקות והמנוסות ביותר בישראל לעיצוב ולהתאמת שטיחים לבתים ולבתי עסק, העובדה כי טרנד שטיחי שאגי אינו טרנד חולף ועובר, כחוט השני, מדור לדור ומתקופה לתקופה, היא עובדה שסיבותיה ברורות וידועות, ואפילו אינן מפליאות. אלו פשוט השטיחים שהכי מייצגים את כל מה שאדם מדמיין כאשר הוא חולם על בית משלו, ובכלל, על המונח הכה קצר, אך כה משמעותי הזה- בית.

על מנת להבין מהם שטיחי שאגי, מה כל כך ייחודי ומיוחד בהם ולמה כדאי להתהדר בהם בכל בית, בכל סלון ובכל חדר, ההמלצה החד משמעית היא ללכת לחנות ורק לגעת בהם על מנת להרגיש את המרקם, את האריג, את העומק ואת הרכות שיש בשטיחים הגסים והפשוטים הללו, הרגשה שתגרום לכל אחד ולכל אחת להתאהב או, לחילופין, להתחיל ולהתבונן בבתים של בני משפחה אחרים, של חברים, של מכרים ושל קולגות, ולהבחין שאצל רובם אפשר למצוא שטיחי שאגי בצורות ובעיצובים שונים. טרנד שטיחי שאגי, כך נדמה, לא הולך להיעלם בקרוב.

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן