חורף חם בכל מקום

למרות שנדמה כי החורף הישראלי הוא מתון ופחות דרמטי מהקולגות שלו ברחבי העולם המערבי האמת היא שהוא די קשה, רטוב ולא נעים ואין כמו לחזור הביתה מיום עבודה, מלימודים או מסידורים ביום חורף גשום וקר, להוריד את הנעליים הרטובות ואת הגרביים הסחוטים וליהנות מהחום הנעים והמבודד של שטיח איכותי, מזמין ומפנק.

גשם
שטיחי צימר בחורף משרתים בצורה מיטבית, איכותית ומושלמת את בעליהם על ידי כך שהם משמשים מבודדים נפלאים למרצפות הקרות ולקור העולה מהן, הם סופגים חום ומקרינים אותו לכל המרחב בו הם נמצאים והם מאפשרים רביצה, שכיבה או הליכה עליהם ברגליים חשופות מבלי לחשוש מאפקט של צינון, קור או אי נעימות וכפי שיודע כל אדם, חשוב מאוד להיות ללא נעל לוחצת או סוגרת ובלי גרב חונקת על מנת לשמור על כפות רגליים בריאות ועל עור רגליים אוורירי ונעים.

כלב שוכב על שטיח
בנוסף לסוגי השטיחים המוכרים לכולנו, השטיחים הגדולים, שטיחי הקיר לקיר, שטיחי חדרי השינה ושטיחי המשרדים, בחורף כדאי להתחדש גם בשטיחוני כניסה איכותיים שישמשו את באי הבניין, הדירה, המשרד לשם ייבוש הנעליים וכניסה יבשה ונעימה למתחם. מדובר על מוצר אטרקטיבי, סולידי ופשוט אשר משרת אלמנטים מגוונים וחיוניים, גם מבחינה דקורטיבית, גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינת נוחות השימוש, התחזוקה והניקיון.

שטיח כניסה
ישנם הרבה מאוד סוגי שטיחוני רצפה וחשוב להתאים את הצרכים לתקציב ואת שניהם לסוג השטיח המבוקש והנדרש, כך שההתאמה תהיה מושלמת. ישנם שטיחים שנראים ככאלו שטובים לחורף בלבד, אך, למעשה, מדובר על שטיחונים רב עונתיים אשר להם גם פונקציות ההופכות אותם לאיכותיים ולשימושיים גם בעונות מעבר ואפילו בעונת הקיץ הלוהטת, עת הם משמשים כמבודדי קור מוצלחים מאוד ובכל מקרה נעימים למגע ולתחושה יומיומית.

תחזוקת השטיחים פשוטה ביותר וניתן לנקות ולשמר את איכויותיהם בפשטות, בקלות ובנוחות לאורך שנים ארוכות, כמובן שעדיף לבצע ניקיון יסודי, עמוק ומקצועי יותר פעם או פעמיים בשנה וישנן חברות, דוגמת איתמר שטיחים, למשל, שאנשי המקצוע שלהם ישמחו לספק את כל החומרים, העבודה והכלים לביצוע עבודת תחזוקה, שימור ושיפור פני השטיחים ואיכויותיהם כמו גם לספק ייעוץ בבית הלקוח לפני רכישת שטיח על מנת לאתר ולרכוש את השטיח המושלם המתאים לצרכי הלקוח ולחזות המרחב.

צועד על שטיח
אם לסכם את המאמר עד כה, הנחת שטיח בבית או במשרד מאפשרת הרבה מאוד מעלות, תועלות ויתרונות לבעליו ולאלו המסתובבים במרחב שלו, גם מבחינת יופי, גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת בידוד חום וקור. בעונת החורף הנחת שטיחונים בהול או בכניסה הראשית יכולה לצמצם את מקרי הנפילה, הרטיבות והלחות במרחב והשטיחים, כאשר הם איכותיים ומתאימים, אינם ניזוקים ואינם נפגמים ממגעם עם מים, רטיבות ולחות. התייעצות עם אנשי מקצוע מיומנים, המתמחים בהתאמת שטיחים לצרכי לקוח ובאפיון צרכי לקוח וסביבה, יכולה לתרום רבות לכל צורך נדרש ולכל סוג התאמה ושאיפה.

שטיח לסלון
אנו, בחברת איתמר שטיחים, פועלים כבר מעל לארבעים שנה בתחום השטיחים האיכותיים ונשמח מאוד להיפגש אתכם, גם אצלכם בבית או במשרד, להתאים לכם שטיח מתאים ונכון לצרכים ולדרישות ולהפוך את המרחב שלכם למרחב צבעוני, נעים, מזמין ובעיקר יפהפה ואטרקטיבי.

קרדיט על התמונות:samantha celera, green kozi, Diego Sevilla Ruiz, zanywei.

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן