התאמת שטיח לחדר שינה

שילוב בין דקורטיבי לאפקטיבי

 

חדר השינה שלנו הוא הארמון הקטן והאינטימי ביותר שאנו יכולים לדמיין בבית. שם קורים רוב הדברים המעניינים בחיינו, בין אם במציאות ובין אם בחלום, ושם אנו מבלים שעות רבות מחיינו. חלק מהותי מכל הליך עיצוב פנים לדירה הוא עיצוב חדר השינה והכנסת אלמנטים של טקסטיל ונוי שיתאימו לו ולאופי שאתם מבקשים לשוות לו, מפני שעיצוב פנים הוא, בסופו של יום, החצנת הרצונות שלכם והוצאתם מן הכוח אל הפועל.

 

לדעתנו, התאמת שטיח לחדר השינה, ולא משנה בכלל באיזה סוג שטיח מדובר, היא פרי החלטה אישית וסובייקטיבית של כל אדם ואדם, ויכולה לתרום לחדר כולו, כמו גם להרגשת הנמצאים בחדר, ולהעצים את תחושת החמימות, הנעימות, האינטימיות והשלווה.

 

ישנם שלושה סוגי שטיחים מודרנים מרכזיים היכולים להוות אופציה ריאלית וראויה לחדר השינה, והליך התאמת שטיח לחדר שינה צריך לכלול את היתרונות ואת החסרונות של כל סוג שטיח באשר הוא ומדובר על שטיחי שאגי, על שטיחים עשויים עור או על שטיחים יוקרה טבעיים.

 

שטיח חדר השינה, במיוחד בעונת החורף, חשוב שיספק לנמצאים בו מקור חום ראוי, גם לאחר שיוצאים מהמצעים החמימים ומשמיכת הפוך הרכה והמפנקת, ולכן שטיחים עבים ורכים, דוגמת שטיחי שאגי, יכולים להוות אלטרנטיבה ראויה מבחינת התאמת שטיח לחדר שינה. עם זאת, לנסות ולהתאים שטיח רק על סמך אקלים חיצוני, שהוא קצר יחסית, יכול להיות דבר לא נכון מבחינת מכלול הדרישות והצרכים מהשטיח.

שטיחי עור, לעומת שטיחי שאגי, מספקים מראה קליל, צבעוני ועדין יותר לחדר השינה, והופכים אותו לבעל חזות אטרקטיבית וסקסית יותר, דבר שיכול לסייע מאוד לרצון להישאר בחדר ולמצות כל דקה בה אנו נמצאים בו.

 

הטרנד האקולוגי והחשיבה על איכות הסביבה לא פסחה גם על תחום השטיחים ועל הרצון לשלב התאמת שטיח לחדר שינה עם ראייה ירוקה ולכן אופנת השטיחים הטבעיים, העשויים מחומרים צמחיים וטבעיים, ללא מעורבות סינתטית או מלאכותית, תופסת נתח הולך וגדל בחשיבה הדקורטיבית הפופולארית. שטיחים אלו לא מייצרים אלמנטים של חשמל סטאטי, משרים אווירה טבעית ושלווה בחדר ואפילו מסייעים למערכת הבריאות שלנו על ידי כך שהם מצמצמים תחושות של לאות, כאבי ראש וכבדות בזכות היותם רעננים, נושמים ובעלי סיבים חיים וטבעיים.

 

בין אם נבחר, לצורך התאמת שטיח לחדר שינה, באופציה כזו או באלטרנטיבה אחרת, רצוי שנזכור כי לא מדובר על חתונה קתולית ועל מחויבות לחיים, אלא על פריט ריהוט שנועד לסייע לנו ולשמש אותנו לצרכינו, ובניגוד ליצורים חיים המתגוררים איתנו, הוא לא ייפגע קשות באם נחליט להחליפו בדגם אחר מפעם לפעם או להעבירו מחדר השינה אל הסלון. כי בחדר השינה, יותר מאשר ברוב חדרי הבית, אין דבר חשוב יותר מהנוחות ומשביעות הרצון המושלמת שלנו.

 

Scroll to Top

בוחרים שטיח בקלות

מדריך מידות

דילוג לתוכן